fredag 24. mai 2013

Utrolig stilig - tips

Vi er jo i koppervik på karmøy å besøker familien til samboeren. Og i går gikk vi til byen for å kikke litt. Utrolig nok har jeg aldri vært der (etter 6år!!!), så det var på tide...
Det var drømmeverden for meg hvertfall. Det var ikke så mange butikker der, men var noen som skilte seg ut og litt annet vi ikke har hjemme.
Blant annet var jeg inmom en barnebutikk med klær men det var lite utvalg, så det var en ting jeg falt for. Utrolig smart og kul!
Denne var fra ebay,  som jeg ser mange handler om dagen.


Den var uutrolig kul og den hadde passet perfekt inn i temaet på rommet til lillegutt, men problemet er at vi har litt lite rom. Så da tenkte jeg å tipse dere andre. 
Jeg har prøvd å lete etter den uten å lykkes, men kanskje dere andre klarer :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar