mandag 6. mai 2013

Mange tanker

Overskriften sier vel sitt i dag.. Jeg har mye tanker i hodet om dagen og vet ikke når det ender. Jeg tenker på jobb, sommer, 17.mai, Teodor og interiør. Hvordan skal alt klaffes?
Nei si det.. vet ikke om det går engang!
Føler jeg må dele tankene mine et sted...

Jeg fikk ringevikar jobb på kremmerhuset hvor jeg jobbet veldig mye og har nå gått over til veldig lite. Nesten hver helg og bare kvelder og det er frusterende, hverfall når man har småbarn. Så fikk jeg ringevikar jobb på Knerten og Karoline i nabobyen. I tillegg skal jeg jobbe litt på Knerten og Karoline der jeg bor og, så er vel greit å ha mye tanker da?
Da er det om alt går opp. Jeg er frustrert for det er for lite vakter det ene stedet når jeg vet det er mer det andre.
Så jeg prøver bare å tenke at det er en periode, sånn er det å være vikar og vi trenger pengene.
Tillegg til det går jeg en del hjemme og da flyr tankene på mer enn vanlig. Blant annet interiør.  Jeg har jo mine tanker om å bli ferdig her snart så jeg kan bli fornøyd,  men ting tar virkelig tid! Vi har verken penger ellervtid og jeg har bare lyst å gå det koselig og kunne pynte ute som alle andre gjør. Det er vår, sola skinner og fuglene kvitrer! Kanskje ikke rart..

Så kommer tida til lillegutt,  når jeg jobber mye kveld mister jeg mye tid føler jeg, spesielt når det blir nesten hver helg.  Men det er vel til hva man gjør selv! Og det må endres! Jeg må kunne planlegge at alt går opp. Jeg kan håpe det endrer seg over sommeren. Vet jeg har noe å se fremover til og det prøver jeg på... <3


Nok tanker fra meg! Nå skal morgenkvisten nytes med lillegutt før det er noen timer med jobb igjen!

Ha en flott dag dere og nyt den <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar