tirsdag 14. mai 2013

Herlig dag!

I dag har det vært en av mine beste dager!!
Vi bor i en fire-mannsbolig hvor vi har kommet godt overens med den ene naboen vår. Vi har hatt kosekvelder, middager og barna som har hatt sin tid sammen. De er på samme alder og leker godt sammen.
Etter en del misforståelser fikk vi brutt kontakten, men i dag fikk vi pratet ut og det var så godt! Ingenting er bedre enn å kunne ordne opp vennskapet!

Etterpå fikk jeg endelig vært litt sosial igjen og fikk møtt ei venninne av meg som venter sitt tredje barn, endelig en gutt! Så det var koselig!! Vi fikk skravlet og gått en tur.
Så fikk vi middags gjester av pappa og lillesøster, det var så koselig!
Vi har funnet ut at vi må bli flinkere til det i hverdagen! Det er ikke så mye som skal til..

Teodor storkoste seg med tante og bestefar på besøk <3


Blir så glad av å se denne sjarmøren!!

Tegn på sommer? 
I dag kom nemlig isbilen og sommeren er redda!!
Det har kommet en pakke med is UTEN sukker, og det er mitt i blinken for meg og jeg kan endelig kose meg med god samvittighet! Isen smaker helt fantastisk!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar