mandag 13. mai 2013

Lykkerus

Hei dere!

Ja, jeg er i lykkerus i dag.. Nå har det vært mye frem og tilbake med jobb og det har vært mye tanker ang jobb og videre fremover.
Så bestemte jeg meg i går, for å søke på 60%-80% stilling hos Knerten og Karoline der jeg bor. Det er jo så mye fint der!
Jeg jobber litt der nå siden de har trengt hjelp.
Så i dag leverte jeg søknaden der og fikk JA med engang!! *glede*
Hvor deilig er ikke det da...
Endelig ordner det seg for meg og!
Det er foreløpig et vikariat til november,  så får vi se hva de trenger videre.
Håper de er fornøyde med meg og at jeg får fortsette!!

Det er første gang jeg har fått en stilling annet enn vikar så det betyr mye for meg.
Ser frem til tida framover og håper at jeg endelig kan planlegge fremtiden og kunne ha en fast tid og dager å jobbe på.


Det er lykke når jeg ser en fremtid med livet fremover<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar