torsdag 30. mai 2013

Fin, fin dag!

I dag startet dagen med min første tidlig vakt på jobb, og jeg var utrolig spent. Men det gikk bra og dagen begynte helt perfekt! Gode kjøp, glade kunder - da ble jeg glad!
Fikk solgt utrolig bra i dag og var sliten etter dagen, for dette er jeg jo ikke vant til. Hehe
Så fartet jeg avgårde til vårfest i barnehagen.
Det har selvfølgelig regnet i hele dag, men heldigvis trakk vi oss inn i barnehagen.
Der var det alle foreldrene,  besteforeldre, barnehagetanter, barn og grillmat som ventet på oss. Deilig! Teodor skal nemlig begynne på 'grønn' avd i barnehagen, så fikk vi hilst og pratet med de som skal ta han imot. Det var godt!
Teodor var veldig sliten i dag etter mye inntrykk,  så det ble tidlig kvelden på oss begge (!!) Jeg sovnet jo selvfølgelig med han halv 7.

Med noen timer på øye er jeg oppe igjen før det er siste strøk på lillegutt's rom.

Ha en flott kveld videre!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar