torsdag 16. mai 2013

Alt ordner seg!

I denne perioden har det vært mye stress og tanker. Det går utover humør, matlyst og vekt endring. Jeg har rett og slett mistet gnisten..
I dag kom dagen jeg lenge har gruet meg til. Nemlig veiing, men jeg har heldigvis gått ned 0.6 så jeg burde jo være fornøyd.
Det er teknikk å tenke at dette er en livsendring og ikke at jeg bare skal tenke om jeg har gått ned. Men akkurat nå er det ikke sånn!
Det er det eneste som står i hodet mitt og mye tanker om at alt skal ordne seg rundt meg.
Det har blitt lite mat om dagen og heller ikke til måltidene mine. Og blitt mye kos..
Men det ordner seg vel ..

Ja, nå skal jeg skjerpe meg!!
En ny start - jeg begynner i fast jobb, da endrer tankegangen seg og matlysta kommer for fullt! Og jeg skal kose meg på en riktig måte..

Det gleder jeg meg til!
Nå er det tid for noen timer på jobb før det er ordning til 17.mai.
Ha en flott dag alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar