mandag 20. mai 2013

Helt fantastisk!

Dagen i går var helt utrolig! Nesten uvirkelig at vi har fått en god smak av sommeren allerede i mai! Etter jobb på lørdag handlet jeg inn litt blomster så fikk jeg frisket opp ute.
Jeg ble utrolig fornøyd selv om jeg ikke er ferdig,  men det var ikke så mye som skulle til.

Tidlig i går satt vi oss ut på verandaen på morgenkvisten å venta på solen, da var det allerede varmt og deilig. Så fikk vi besøk av ei venninna og sønnen hennes. Vi koste oss med fruktfat, drikke og skravel. Barna lekte, sola stekte og det var bare helt nydelig.
Senere gikk vi over til naboen, vi jentene skravla og sola oss mens barna koste seg i sandkassa og lekte. For en herlig dag!! Gradestokken viste 30 grader i skyggen på verandaen,  så nå håper vi sommeren kommer. Det er helt utrolig!!
Kvelden ble avsluttet med kveldsbad i badekaret hos oss for de små før regnet kom.
Så sovnet Teodor søtt i sengen sin mens jeg koste meg med en kopp te og film <3

Her er en titt ..









P




Håper dere har hatt en like flott dag som oss og nytet den til det fulle!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar