torsdag 16. mai 2013

Den store dagen! Hva synes du?

Da er alt klart til 17.mai i morgen! Vi håper virkelig på opphold, så dette blir en minnerik dag for Teodor.

For noen år siden arvet jeg penger av mine besteforeldre og jeg valgte å kjøpe meg bunad.
Min familie er fra Stavanger, så jeg er halvt derfra. Det er jeg utrolig stolt av, så valget ble lett med å velge den vakre Rogaland's bunaden med blått skjørt. Jeg angrer ikke et sekund og er blitt utrolig glad i den. Jeg synes det og er spesielt at min kjære er fra Vestlandet også. Det gjør meg mer knyttet til den!
Så har jeg bestemt meg for å ønske meg ting til beltet til hver anledning så den blir komplett. Det var med kyse til den og. Så det er en vanesak å vende seg til.
Jeg synes det er koselig å bruke det som hører til.
Er den ikke flott?




Så da går tankene mine om hårfrisyre, hva er penest? Ville du valgt kyse?
Hva synes du? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar