onsdag 8. mai 2013

Ikke helt planlagt..

I går var været helt fantastisk og deilig så lillegutt ble hentet i barnehagen i bare genser,  så når vi sto opp i dag var vi begge hanglete.. Teodor hoster fælt og jeg har nesten ikke stemme og ekstremt sår hals! Uff.. det var ikke planlagt, men det blir jo sånn når man tror det er sommer. Ser nå at selv om det er varmt MÅ vi ha noe i halsen!!
Men men, sånn er det.. Teodor har fridagen sin fra barnehagen i dag, så i dag skulle dagen egentlig tilbringes ute, men vi får se ann vær og form. Vi hadde planlagt å sykle oss en tur å kjøpe noen blomster for å få det litt koselig ute, men sånn ble det ikke. Kjedelig greier!
Det er heldigvis overskyet her i dag så da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å ligge her!
Teodor er i bedre form, så kom min kjære heldigvis hjem fra jobb for å ta seg av lillegutt, så jeg kanskje kan bli frisk!

Sånn tilbringes dagen min i dag! Og under dyna i senga resten av dagen...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar