torsdag 23. mai 2013

Blanda dag.....

I dag har dagen gått i ett!
Vi startet dagen tidlig før lillegutt ble levert i barnehagen og jeg skulle videre på veiing,  og desverre ble det en skuffelse. Jeg hadde nemlig gått opp 0,7. Noe som jeg er utrolig skuffet over meg selv!
Men jeg prøver å tenke at det er en overgang med mye tanker,  følelser og mye som har skjedd. I tillegg fikk jeg sjekket fettprosent og litt sånn så ja, alt må jobbes med!
Så at alt faller på plass snart..
Etter det dro jeg på besøk til mammaen til en gutt i barnehagen til Teodor på lunsj-besøk.
Det var så koselig! Vi skravlet i mange timer og fant ut hvor utrolig like vi er.
Guttene begynte likt i barnehagen, og allerede fra starten har vi hatt match.
Så ENDELIG fikk vi skravlet litt.
Det fant vi ut at det må bli en fast greie i hverdagen med og uten barn og kanskje til og med gutta.

Så reiste jeg noen timer på jobb på Knerten og Karoline, hvor jeg begynner i et vikariat til mandag, så i dag ble det min første kveld med oppgjør og stenging.
Det gikk kjempe bra og jeg gikk ut med et smil om munnen.
Jeg hadde nemlig mitt største opptur på tirsdag,  hvor jeg valgte å si opp ringevikar jobben på kremmerhuset,  da det ble for mye for meg med tre jobber.
Så endelig var det kommet til min glede å kunne være i dn fast jobb og gå 100% inn for å våre der. Da ble det 10 kilo letta fra meg..
Kvelden ble sein hvor jeg ble stående å prate med nye arbeidskollegaer etter jobb. Så nå blir den siste tida tilbrakt med å pakke alt av klær og ting til vi reiser en tur til familie på Vestlandet for helga. Det skal bli godt å komme seg bort litt!
Det har vært en følelsesladet dag hvor det har skjedd mye forskjellig,  men ting ordner seg til slutt.

I dag kom det strålende været tilbake så da satser vi på bra vær mens vi er borte!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar