onsdag 26. juni 2013

Viktig å være sosial!

I det siste har jeg hatt lite matlyst og ikke følt meg bra.
Så hva må til for å få matlysten og energien tilbake?

I går hadde jeg lillesøster på overnatting og det var så koselig!  Teodor storkoste seg og på kvelden tente vi lys, skravla og koste oss med bær m/vaniljekesam.
Det er akkurat det som må til! Selskap og noe sunt å kose seg med.
Til morgenkvisten i dag dekte vi på til frokost og det smakte med nystekte rundstykker og koselig selskap <3
Så nå håper jeg matlysten kommer..












2 kommentarer:

  1. Hei du :)

    Kom innom bloggen din på kveldens bloggrunde :) Så koselig hjem du har! Liker virkelig stilen din :)

    Synd å høre at det er tøffe tider om dagen. men som du skriver hjelper det veldig med litt sosialt :) Da kommer gleden og matlysten snikende :)

    Jeg skrev faktisk et innlegg her om dagen om det å elske seg selv.. Det å styre ens selvfølelse osv. Det er jo utrolig viktig!!:)

    Håper du kommer deg raskt og at du får en fin sommer :)

    Ha en fin uke videre :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig koselig å få innlegg fra deg!!
      Jeg følger deg hver dag :):)

      Så koselig å høre, tusen takk!
      Viktig å få tilbakemeldinger fra det man er usikker på..

      Ja, å elske seg selv er viktig. Selv om det er vanskelige perioder.. håper den kommer snikende :)

      God sommer til deg og!! Og ha en flott uke :)

      Slett