fredag 7. juni 2013

Min første jobbehelg

Jeg begynte å jobbe på Knerten&Karoline i mai og nå begynner jeg å komme inn i systemet og hvordan ting fungerer.
Merker jeg stortrives mer og mer for hver dag og elsker jobben min! Det blir enda mer glede når jeg kommer inn i en del av forandring i butikken og er med på å bestemme ting.
Det er jo så utrolig mye fint i butikken, så det er vanskelig å ikke kjøpe noe.
Dette er desverre bare et vikariat frem til november,  men det er fortsatt en stund igjen og mye kan skje til da. Men vet hvertfall at jeg kunne tenke meg å jobbe med barneklær uansett hvordan ting blir fremover.
Så over til overskriften,  det er min første jobbehelg og jeg synes det er veldig greit å jobbe kveld fredag og dag lørdag. Så får jeg forsatt noe ut av dagene. Morro å endelig glede seg til å reise på jobb og føle at man kan gi og ta!



Det kommer nok til å være stille fra meg i helga, det går nok i ett. Så får jeg nytet dagene med familie, venner og været!

Ha en strålende helg alle dere <3


2 kommentarer:

  1. Tjohei i natten!
    Takk for koselige fotspor inne hos meg! :)
    Spennende med ny jobb, ser ut som dere har mye lekkert *farlig* hehe..

    Ønsker deg en fin uke
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei! Bare koselig :)
      Ja, det er morro! Mye fint der, så må si det stadig blir hengt av litt til lillegutt. Hehe

      Takk, i like måte
      Klem :)

      Slett