fredag 7. juni 2013

Nye utfordringer hver dag

Vi mammaer er flinke til å ha dårlig sannvittighet ovenfor spesielt barna i perioden som man har begynner å jobbe. Teodor har vært på besøk på stor avdeling, 'Grønn' begynner han på i august. Og han gleder seg!
Når jeg jobber både dag og kveld og Teodor må tidlig i barnehagen for å få med seg besøket får jeg dårlig samvittighet med å ikke få nok tid med han.
Jeg har vært sånn helt fra begynnelsen,  men håper fra høsten av når jeg har fulle dager og lillegutt har fått rutiner, er det sikkert lettere å tilbringe mer tid med han. Som å levere senere når jeg begynner seint.




Jeg elsker livet som mamma, utrolig mye glede og lykke det gir deg <3
Selv om man trenger erfaringer og prøvelser igjennom livet..


               

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar