mandag 17. juni 2013

Fantastisk dag!

I dag våknet vi opp til et nydelig vær, jeg hadde endelig fri fra jobb og kunne være litt sosial igjen.
Så jeg leverte lillegutt til frokost i barnehagen, før turen gikk til ei venninne. Vi satt ute å skravla over frukt og kaffe. Hun og familien har akkurat bygget hus, så jeg er bare litt misunnelig kan du si. Det er utrolig lekkert!
En tur innom tanta mi som bor på feltet, så i dag var det deilig å få gjort det jeg hadde tenkt lenge.
Være sosial er så utrolig viktig!
Så hentet jeg Teodor litt tidligere i barnehagen før vi fikk besøk av ei venninne og sønnen hennes på grilling. Det var deilig..
Etter lillegutt sovnet reiste jeg til hun som var her til middag, for NOEN kaffekopper og MASSE skravel!!
Herlig, herlig <3



Håper du har hatt en knall dag i det fine være, du og!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar