tirsdag 25. juni 2013

Lillesøster på besøk

I startet dagen med skravlebesøk hos ei venninne,  deretter litt shopping til meg selv og hjemmet <3 Det var så deilig! Merker det får meg i godt humør når jeg trenger det mest å bli meg selv igjen, så ble det lunsj og mer skravling.. det er så godt å ha ei god venninne som man bare vokser med <3

Så hentet jeg lillegutt tidlig i barnehagen,  så reiste vi å henta Tante Emma. Fikk handlet middag og kommet oss hjem. Nabojenta Emilie kom over en tur, så de synes det var stas med Emma der, så det var koselig!
De tok seg et bad og koste seg med 'knerten' filmen IGJEN(!!!)..
Etter lillegutt ble lagt, reiste min kjære ut med en kamerat og jeg og lillesøster koste oss med kaffekopp og en skål med bær og vaniljekesam ( som har blitt en favoritt her),  skravel og kost oss <3
Hun skal nemlig sove her i natt, passer fint når Teodor har fri i morgen.
Da skal vi kose oss med lang frokost og nyte dagen sammen!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar