mandag 3. juni 2013

Fri-dag!

Jeg synes det er litt uvant å en fridag etter at jeg begynte å jobbe, får liksom ikke dagen til å gå opp. Selv om det er masse å gjøre her hjemme. Merker man blir litt daff..

Så i dag endte dagen med litt shopping av klær til lillegutt og meg. Det er ikke så ofte! Deilig med litt nytt nå. Jeg synes det er godt å kunne føle seg vel igjen når man har begynt å jobbe, det letter hvertfall hos meg.
Når guttene kommer hjem blir det grilling og kos på verandaen, så får jeg se om det blir en strandtur etter mat. Viktig å bruke soldagene våre :)




2 kommentarer:

  1. Hei hei :)

    Tusen takk for kommentar inne hos meg, så koselig.
    Veldig fin blogg du har, lest meg gjennom flere innlegg og kommer nok til å skikke innom deg flere ganger.
    Moro med shopping, alltid gøy med noe nytt.
    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Koselig å få kontakt med litt folk her inne :) Tusen takk, koselig å høre!
      Ja, morro med litt nytt :)

      Slett