fredag 14. juni 2013

Hektisk dag!

I dag føler jeg meg utrolig stresset,  samtidig som jeg må holde meg i ro. Dagen går i ett!!
Først skal jeg på Knerten&Karoline fra 10-16, så går dagen videre til Kremmerhuset fra 16-20. Det er nemlig min siste dag på Kremmerhuset så det blir trist. Men merker mest at jeg gruer meg til en lang dag. Men det går nok veldig fint!
Så er det hjem å pakke og gjøre klart til en ny og lang dag til Hunderfossen i morgen. Det gleder jeg meg til!
Et lite avbrekk fra hverdagen :)

2 kommentarer:

  1. Oi ja hørtes ut som en lang dag.. Kos deg i hunderfossen i morgen:):)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det ble en lang dag.. har gått overraskende bra egentlig, selv om det er blitt lite mat og drikke og alt har gått i ett. Merker hodet er fullt og beina verker, men nå er jeg heldigvis ferdig :)
      Tusen takk for det, det blir godt!

      Slett