mandag 12. august 2013

Stolt av meg selv!

I dag er jeg på andre uka mi med gåtur 1 time hver dag og vært flink med kosthold og spise ofte men lite. Koset meg i helgen men det er lov!
Jeg og ei venninne gikk sammen i forrig uke, så da fikk jeg til å gå hver dag, til og med at jeg og lillegutt har vært aktive i helgen. Det var deilig!

Så i dag ble det en ny start på uka alene i bøkeskogen.
Hentet hunden til søstra mi Leo, så var vi klare til å gå tur.
Utrolig flott runde å gå mens svetten renner, med et smil om munnen og god samvittighet!
Merker jeg elsker det å gå tur i skogen og gleder meg allerede til neste gang.

Så nå merker jeg hvor stolt jeg er av meg selv, endelig i gang med det jeg kaller livsendring!










Ha en flott uke dere søte ♡







4 kommentarer:

  1. Du har all grunn til å være stolt snuppa ;) Kjempe flink er du!
    Utrolig lekker jakke på bilde nr 3. Hvor er den kjøpt? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte deg :)
      Den er kjøpt på ullared faktisk! ;)

      Slett
  2. Du har all grunn til å være stolt, du er jo så innmari flott og flink!! :) <3
    HÆ??!!! Er jakka fra ullared?? jeg som var der nå for ikke så lenge siden SÅ den ikke, den var jo knall fin!! :D
    Stå på fine deg.!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh Tusen takk!! Du er søt da ♡ det setter jeg pris på å høre!
      Jupp, det er den :):)
      Den er ikke så ille faktisk..
      Takk for masse fine ord fra deg ♡

      Slett