onsdag 21. august 2013

Ikke mye som skal til♡

Som jeg har sagt tidligere, har jeg ikke vært særlig fornøyd med soverommet vårt, men har nå skritt for skritt kjøpt litt ting til.
I dag kom endelig kappelakenet i posten og jeg elsker det!
Jeg er enda ikke ferdig der, men dette var prikken over i'en. Det romantiske preget over som det jeg elsker!
Må også få kjøpt meg et sengeteppe etterhvert..

Her er en titt så langt♡










Neste prosjekt er å få lakket disse nattbordene som jeg fikk gratis på finn.no - snakk om et kupp!! Disse blir hvite og får nye krotter.

Så skal ny hodegavel lages. Vet ikke helt hvordan enda, men tenkte egentlig en gammel dør eller noe høyere og smalere Som evt blir trekt om i hvitt.



Hva synes du? Kom gjerne med tips og ideer♡

4 kommentarer:

  1. Hei på deg!!! Synes soverommet ditt er kjempefint jeg :)
    Kappelakenet var helt nydelig, og jeg er helt sikker på at nattbordene blir veldig fine de også!!!
    Lampen kan du kjøpe et lite skjørt til, i barneavdelingen, og tre over skjermen :) Billig og litt annerledes :) Lykke til.

    Ha en fin ettermiddag!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei du!! Takk for koselig svar fra deg :)
      Tusen takk for det! Godt med litt tilbakemeldinger fra andre som er gode til det her :)
      Ja, så lurt!! Da får jeg ta turen innom butikkene :) For jeg tenkte litt på Tine K skjermen, men da må jeg sjekke ut den ideen.
      Tusen tusen takk!!

      Like måte -
      Klem Tina♡

      Slett
  2. Så koselig soverom! Lyst og delikat, akkurat slik jeg liker det♡
    Kjempe flott!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!! :)

      Men du har ikke noe idé om ny gavel som kan passe i det romantiske vel?
      Tenkte litt høyere og smalere..

      Slett