lørdag 10. august 2013

Date med min kjære ♡

I går bestemte vi oss til å ta en kjærekveld, få barnevakt og bare kose oss!
Min kjære lillesøster på 15 år skulle sitte barnevakt for første gang og både hun, lillegutt og vi gledet oss til det.


Først reiste vi ut på 'Pakkhuset' å spiste en god middag, pratet om alt mulig rart og bare koste oss. Vi satt ute i sola ved vannet og det var helt nydelig ♡





Min rett

Min kjære sin



Så kjøpte vi en is å reiste på 'vadskjæret', som er 'plassen' vår hvor vi var første gang. Der fikk vi med oss solnedgangen og bare fikk nytet lyden av havet og hverandre. Utrolig koselig å få litt kjærestetid igjen!





                                                 



Deretter gikk turen videre til bowling hallen. Det er ikke noe jeg er så veldig glad i, men tenkte å gjøre det for hans skyld,  og faktisk så var det veldig morro!
Vi lo, hadde det morro og bare koste oss ♡ Det er savnet! Herlig..










Det hadde gått veldig bra med første kvelden for lillesøster og lillegutt. De hadde kost seg og hun klarte seg som bare det. Utrolig stolt av henne!
Så da vet vi hvem som vi kan spørre neste gang. 
Glad i deg lillesøster ♡






Så avsluttet vi kvelden med å leie film, sitte i armkroken og bare kose oss!
Perfekt kveld ♡

Sånt må absolutt gjentas oftere, det har man så godt av i et forhold, som kjærester, samboere og foreldre ♥





2 kommentarer:

  1. Er deilig å bare være to en gang i blant også, savner det!♥
    Godt for alt det!! :D

    SvarSlett