onsdag 7. august 2013

Nye fristelser!

Ei venninne av meg fortalte om en kopp hun hadde kjøpt som ble lagd slush i. Jeg kjøpte min på 'Enklere liv' og nå var det 30%, så den kostet bare 125,- Det kaller jeg et kupp!
I det siste har jeg hatt lyst på alt mulig rart, så dette måtte jeg jo prøve ut.

Jeg valgte å prøve med ekstra lett melk og oboy med mindre sukker,  så det ble milkshake. Det falt i smak her hverfall! For å dekke det å ha lyst på noe, så tenkte jeg det ville hjelpe.
I morgen tenkte jeg å prøve med fun saft. Spennende!!

Først må du sette beholderen i fryseren ca 8-9 timer første gang,  så heller du oppi det du vil ha og begynner å røre og vips har du kveldens fristelser i hånda!






Nyyt og kos deg med god samvittighet <3

2 kommentarer:

  1. Nam, det så godt ut! Må prøves ut i morgen ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra! Jeg skal prøve med fun saft i dag :D
      Ny glede i hverdagen dette ♡

      Slett