mandag 5. august 2013

Middag for to

Når jeg hentet lillegutt i dag sto han ved porten og ropte og smilte til meg når jeg kom.
Dagen hadde gått kjempe bra, men nå gledet han seg til å komme hjem.
Vi var en liten tur hos min kjære på jobb,  så han fikk hilst på Teodor før han skulle legge seg for kvelden. Fordi han måtte jobbe overtid.
Det betyr middag for to på meg og lillegutt. I dag ble det 'God og mager kjøttpølse', poteter, grønnsaker og mager kesam til (dressing til lillegutt).  Nam!! Det smakte godt med ordentlig middag etter ferien.






Det falt i smak både hos meg og hos småen!
Nå er det tid for stell og kos før det er tidlig kveld på Teodor etter lang dag i barnehagen.
Mens hos mor venter det en stoooor kleshaug som må brettes!


Ha en fin kveld <3

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig kommentar! :) Vi håper hvertfall at huset blir bra en dag, og det er sant det du sier: beliggenheten er hvertfall helt topp :D Vi liker oss godt på Karmøy, men forstår jo godt at du ikke vil flytte hit om du er godt knyttet til familien! :)

    Det såg forresten veldig godt ut med middag, nå ble jeg enda mer sulten enn hva jeg var i utgangspunktet, hehe :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan jeg godt skjønne! Nydelig der :)
      Ja, det er rart med familie. Så vi får se om noen år kanskje :)

      Så bra jeg klarte å friste! :D

      Slett