mandag 9. september 2013

Livstegn..

Ja, jeg lever!
Det har vært stille fra meg på en stund fordi det har vært litt av hvert som har gått i ett. Vi har vært syke om hverandre, noe tiden er inne for.
Høsten er utrolig koselig, men kjedelig når sykdom setter inn. Så håper vi snart blir friske og kan nyte høsten, været og innekos <3

Vår gullgutt ble 3 år i går, så det har gått i ett med selskap i helgen! Tiden flyr så ufattelig fort!!

Så har jeg endelig kommet inn i rutine med gåtur, kosthold og alt som hører til, og det er så deilig!
Nå om dagen går det i å prøve meg frem på oppskrifter på dessert og mat som jeg kan endre til en livstil jeg kan leve med og det er utrolig moro!!

Interiøret står stille akkurat nå, men det kommer... Det er jo så utrolig mye jeg kunne tenke meg, men alt koster penger og tar tid.
Nå som det kommer innevær, håper jeg å få godkjent fra mannen hjemme om å male kjøkkenet og bytte innredning på badet. Da tror jeg helheten kommer frem her hjemme. Og det gleder jeg meg til!
Ellers er det litt småting som kan tas etterhvert.
Uteområdet står og på vent, men tiden er liksom ikke inne for det akkurat nå. Så vi får vente til våren.

Så jeg skal love dere at jeg kommer sterkere tilbake om det ene og det andre, når alt faller på plass!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar