torsdag 12. september 2013

Planlegging i gang...

Hei dere!

Her om dagen nevnte samboeren min at vi kanskje måtte pusse opp litt her. Og min store drøm og lyst er en jo egentlig å male stua.
Nå har vi hvite vegger, beige sofa og gardiner og en annen beige nyanse på kjøkkeninnredningen. Jeg føler det blir litt mye siden vi har stue og kjøkken i ett.

Jeg har googla litt farger og sett på blogger og kom over hvit lin til veggene, og jeg elsker den. Den er lun og ikke minst fin!
Så har jeg tenkt å bytte ut gardinene så det ikke blir for mye beige.
Kjøkkenet skal også males i en slags hvit, bytte håndtak og siden jeg har litt innslag med grått innimellom,  tenkte jeg å ha grå fliser.

Det er sånn at vi bor i en firemannsbolig, så da er det ikke så stort men stort nok for oss!
Forhold til gangen,  lurer jeg på om gangen og burde males. For å få mere helhet.

Legger ved et bilde av fargen og gardinene sammen..

Hva synes dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar