tirsdag 10. september 2013

INSPIRERT!!

Nå er jeg forhåpentligvis på siste uka mi med sykdom, og jeg bare lengter etter å trene og ikke minst å komme inn i kosthold og hverdagen igjen!!

I kveld har jeg googlet blogger og kommet over masse bra inspirasjon *glede*...

.Jeg har lenge tenkt på hva jeg kan gjøre for å få hverdag og helg til å gå opp. Til å få maten til å friste. Som regel når man hører livsendring og sunn mat, tenker de fleste som dette er kjedelig.
Men det er jo så mye man kan gjøre og ikke minst lage.
Det er ikke så mye som skal til for å få det sunt, friskt og godt! Man skal klare å variere uten å bli lei, og ikke minst kunne kose seg med god samvittighet uten å måtte ha lyst på sukker(snop).

Gleder meg til hverdagen starter igjen og storhandelen og tenkingen forsetter!! :D




               

                                    
            
                



Det er vel ikke noe problem med livsendring, når ting kan være så enkelt å få til!
Dagens tips fra meg i dag :)

1 kommentar: