onsdag 18. september 2013

God samvittighet!!

I dag la jeg ut på en gå/joggetur i bøkeskogen her i nærområdet vårt og tok den lengste turen! Nydelig høstdag og endelig var formen der at jeg orket :D
Gikk første gangen uten vannflaske og det fungerte veldig bra.
Når jeg var fremme, måtte jeg til og med gå ned og opp den lengste og bratteste bakken for å bli ordentlig sliten!

Så nå kan jeh går vel si jeg begynner å komme i form :D

Vi har et nydelig nærområde her jeg bor som vi er heldige å ha!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg :D
    Nydelige bilder fra et vakkert turområde du viser! Her skal snart joggeskoene snøres på..., jeg er klar for dagens gå/joggetur i vårt vakre tur område her på vestlandet.
    Ønsker deg en riktig fin fin høstdag, her titter jammen solen frem også :-)
    Koselig blogg du har!
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei :)
      Tusen takk!! Hvis det er noe som hjelper på motivasjonen, er det naturen :)
      Kos deg i det nydelige høstværet!

      Har vært lite aktiv nå, men koselig med tilbakemeldinger :)
      Klem

      Slett