søndag 28. april 2013

Teodor Emil's gutterom

Siden vi flyttet inn her for 4 år siden har jeg forandret rommet til Teodor flere ganger,  men det er fordi jeg ikke har funnet ut hva jeg liker og hva som passer inn. Det er et lite rom og jeg syntes det har vært vanskelig å innrede det.
Så nå har jeg kikket litt på andre blogger og fått litt tips her og der.

Om noen helger frem skal vi male rommet hans i Gustaviansk blå, og jeg gleder meg til å få innredet rommet hans på nytt. Nå er lillegutt snart tre år, og jeg synes rommet hans må oppgraderes litt.
Jeg har valgt å bruke natur-stil, gamle ting, hvitt, brunt, beige og stjerner!
Ser det for meg allerede!!

Her er en sniktitt inn på rommet nå..










Litt nytt til rommet til lillegutt






Det kommer blandt annet opp ny tallerkenhylle, nye gardiner, dørskilt og mye mer! Gleder meg til å vise frem gutteommet!!

Hva synes du?
 Jeg tar gjerne imot tips :)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar