tirsdag 30. april 2013

Stor gutt

For noen uker siden fikk den ene venninnen min ei lita prinsessa så da måtte vi få hilst på. Jentene kom en tur så vi fikk skravlet litt!
Det var helt utrolig å se hvor lita hu selvfølgelig, men utrolig nok var hun 1 kg mer enn min lillegutt da han ble født. Rart hvor fort man glemmer! For herlig vesen.

Så hentet jeg Teodor i bhg så han rakk å hilse på lille prinsessa, for han er fryktelig opptatt av baby om dagen. Han ble veldig rar da han kom inn, men etterhvert ble han varm i trøya og til og med fikk hun på fanget. Dere kan tro han ble stolt!!




Det ser ut som han er klar til å bli storebror!
Han var så stolt, og ser for meg at han kommer til å bli en fantastisk storebror! 

Som sagt snakker han mye om babyer om dagen. 
Og når jeg hentet han i bhg i dag kom hun ene barnehagetanten bort og fortalte at i går under bleieskift, hadde Teo sagt at 'mamma har guttebaby i magen'. Og de hadde stoppet og lurt selvfølgelig. Så de måtte spørre meg, men det er ikke noe i magen min. 
Herlig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar