fredag 26. april 2013

Grete Roede start

Jeg har lenge ønsket å gå ned i vekt og kunne trives med meg selv. Har prøvd forskjellige dietter, men ingen har fungert for meg. Så leste jeg litt om Grete Roede og dette falt i smak, så fortalte samboeren min at dere skulle han betale. Jeg ble superglad og meldte meg inn fredag 12 april 2013.

Siden den dagen har jeg bestemt meg for å følge boken med oppskrifter hver uke, og dette falt i smak. Jeg har vært på veiing to ganger siden start og til nå har jeg gått ned 2 kg, uten av å ha trent. Da ser man hvor mye maten har å si. Det handler om å få en livsendring som man skal leve resten av livet med.
Dette øyeblikket nyter jeg hver del, hvert øyeblikk, sunne måltider, smil & latter!



Vi koser oss med fantastisk hjemmelagd mat!



Lett å lage, sunt & NYYT!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar