fredag 26. april 2013

Syk liten gutt

Siden Teodor Emil ble født har han sliti med litt forskjellig. Han har asma ennå og vi har vært mye frem og tilbake på sykehuset. Men nå siste halvåret har han holdt seg frisk.
Men på denne tiden av året blir jo alle syke og nå var det våres tur.

I noen dager nå har lillegutt hanglet med hoste, rennende nese og gult på øyne. Og i dag når han våknet gråt han bare fordi han ikke fikk opp øynene. Uff, jeg får så vondt av han.
Så i dag når jeg reiser på jobb, får samboeren min dra en tur på legevakta med han.
Greit å begynne med behandling så fort som mulig.
Jeg merker jeg ikke liker å være på jobb når han er syk, fordi det har vært jeg som har vært hjemme med han hver gang det har vært sykdom. Men det får heller bli kos når jeg kommer hjem igjen.
Det er ikke så greit når de små er syke, og kanskje verst for mammaen om jeg tenker rett..


Teodor Emil koser seg med eple og ser barnetv <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar