tirsdag 30. juli 2013

Endelig i gang - Ut på tur, aldri sur!

Ferien er over og jeg har detti helt ut fra hverdagen. Jeg har vært dårlig til kosthold og trening,  mrn i dag var jeg bestemt med å begynne på nytt!

Når jeg sto opp i dag hoppet jeg rett i treningstøy,  spiste en god frokost og leverte lillegutt i barnehagen.  Så var jeg klar til gåtur her i nærområdet vårt.
Og før jeg visste ordet av det, hadde jeg gått en time allerede! Utrolig deilig på morgenkvisten!!
Det kom noen regndråper på veien, men det er noe som heter 'det finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær' og det stemmer jo. Så da var det bare å kle seg!





Deilig!!


Nyt dagen dere <3


4 kommentarer:

  1. Alltid deilig når man bare kommer seg i gang!
    Jeg syntes faktisk det er best å trene på morgenen for da får man alltid så mye energi ut på dagen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er noe med det! :)
      Det er det jeg synes er best og :)

      Slett
  2. Du er så flink! <3 Gleder meg til tur i morgen :D Kjempe fine sko forresten, hvor er de kjøpt? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk søte deg <3 Det er du og!
      Det var kjempe koselig i går, ikke minst godt for kropp og sjel!

      De er kjøpt på økonomisko, så er jo ikke no anbefalt sko å trene i (merket jeg og nå) ;)

      Slett